? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 21, 2009

写写写

好久没来写了。。。
现在来写,
免得你们一直说我没写。。。(8lia的几个)

其实是没什么好写的,
今天写的还是去学校打球。。。哈哈哈哈
还蛮多人的一起去打的。。。
是谁我也懒惰说了,
打的过程更加不用说了。。。^^
呃,我直接跳过到打玩球之后。

打完球后,
我,琪,珊,曦,陵一起去food court吃,
吃什么我不告诉你们!!!!!!!!哈哈哈哈
之后就去买零食。

我给了奶奶一包零食,
他最喜欢的青豆口味的,
他吃了很开心,
我看了也很开心。。。^^

哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
明天要去懿的家BBQ...
真的是太开心了!!!
被羡慕我哦!!!

0 comments: